top of page
גן אירועים כפרי

גן אירועים כפרי

בקתה ביער - בית אורן

עומדים להינשא בקרוב? גן אירועים כפרי בצפון יעניק לכם את כל היופי שיש לצפון להציע. בקתה ביער - גן אירועים ואולם בלב הרי הכרמל, קיבוץ בית אורן.
 

אזור הצפון הוא אחד מהמקומות היפים ביותר בישראל. תוכלו למצוא בו שפע של נחלים ומעיינות, שמורות טבע, חורשות, יערות וגם גני אירועים. אם אתם גרים באזור הצפון או שמרבית המוזמנים שלכם מתגוררים באזור, כדאי מאוד שתערכו את החתונה שלכם בגן אירועים כפרי בצפון.

| כל היתרונות של גן אירועים כפרי בצפון

בניגוד לאולמות אירועים הממוקמים בערים סואנות ורועשות, גני אירועים בצפון יעניקו לכם אווירה שלווה, רגועה ופסטורלית. חתונה בסגנון עיצוב כפרי מאופיינת בשילוב של צמחייה, עצי פרי, פרחים בשלל צבעים ומדשאות רחבות ידיים, עם ריהוט גן בגווני עץ טבעיים. כך, המוזמנים שלכם יוכלו לשבת בשולחן מעץ אלון, להתרווח על כיסא נדנדה וליהנות מהנוף המרהיב שמקיף אותם מכל עבר.

 

יתרון נוסף של גן אירועים הוא המרחב הרב שיש בו. בהשוואה לאולמות אירועים עם צפיפות ודוחק, גן אירועים מאפשר למוזמנים לנוע בחופשיות, לאכול, לשוחח ולרקוד, והכל תחת כיפת השמיים באוויר הפתוח והנעים.

| למה חשוב לשים לב כאשר מתחתנים בגן אירועים?

לפני שאתם סוגרים תאריך מומלץ מאוד לבדוק כמה דברים:

  • נוחות הגעה - ודאו שהמקום נוח להגעה כדי שהאורחים שלכם לא יסתבכו בדרך ויגיעו בזמן לחתונה.

  • עיצוב המקום – בחנו היטב את העיצוב של המקום – החל מהכניסה לגן, דרך עיצוב החופה, עיצוב השולחנות ועד עיצוב הבר ורחבת הריקודים.

  • רישיונות ואישורים – חשוב לוודא שהמקום מחזיק ברישיון עסק ובכל האישורים הנדרשים.

  • שירות הקייטרינג – אוכל הוא אחד מהמרכיבים המשפיעים ביותר על הצלחת האירוע. לכן, חשוב להגיע לטעימות, לבחון היטב את התפריט ולהתרשם מהחוויה הקולינרית.

| בקתה ביער, בית אורן

מחפשים מקום לא שגרתי לחתונה שלכם עם חיבור חזק לטבע? חתונת טבע בגן אירועים תבטיח לכם אירוע בלתי נשכח. בקתה ביער - גן אירועים ואולם, ממוקמת בקיבוץ בית אורן בלב הרי הכרמל. מול נופים מרהיבים של יערות ירוקים, חופי הים התיכון התכולים וקרוב מאוד לחיפה. כדי שתוכלו ליהנות מחוויית אירוע מושלמת, אנו מזמינים אתכם להגיע לפגישת היכרות.

בקתה ביער - גן אירועים בצפון

072-397-0600

בית אורן

יערות הכרמל, 30044

WAZE
- Contact Us -
גן אירועים כפרי
bottom of page