top of page
המלצות

המלצות

חוות דעת על בקתה ביער

בבקתה ביער אנו עורכים מידי שנה מגוון אירועים רחב: חתונות, שמחות משפחתיות, אירועים פרטיים, אירועים עסקיים ומסיבות בנושאים שונים.

תמיד משמח אותנו לקבל את התגובות הנלהבות של הלקוחות שלנו ומילות התודה החמות שהם כותבים לנו. בבקתה ביער אנו תמיד מחדשים ומתחדשים ממש כמו הטבע אשר סובב אותנו, זהו היופי והייחוד של המקום.

כתבו עלינו

כתבו עלינו

אילנה יקרה וכל צוות בקתה ביער הנפלאים ❤️ ערכנו חתונה לבנינו  מתן ושני ❤️ בתאריך 7.4.2024❣️ ברצוננו לומר תודה ענקית  על אירוע נפלא. למרות המצב המורכב בו אנו מצויים, האירוע נוהל ביד רמה🙏🏻 האוכל היה מעולה, אווירה מקסימה, קישוט האולם והאוירה בכלל ביום מרגש כל כך עבורנו, ניהול האירוע, ההיענות לכל בקשה של המלצרים והאחראים, אין מילים להביע תודותנו👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻👏🏻 יישר כוח לכולם על ערב נפלא, תודה רבה אלופים 🏆 זוהי פעם שניה שאנו עורכים אירוע בבקתה ביער, (אירוע קודם היה לפני כ-10 שנים). נמשיך להמליץ עליכם כעל מקום נפלא לאירועים לכל מכרינו וידידינו, שראו את פעילותכם הנפלאה באירוע❤️ נהנינו מאוד, מודים לכם מקרב לב❤️ מאחלים לכם עוד שנים רבות של פעילות משמחת ומוצלחת גם בעתיד🙏🏻🙏🏻 יישר כוח🌷משפחת ברמן ושמוחה🩷

המלצות שקיבלנו
המלצות ב-MIT4MIT
המלצות בגוגל ובפייסבוק
בקתה ביער - גן אירועים בצפון

072-397-0600

בית אורן

יערות הכרמל, 30044

WAZE

- Contact Us -

המלצות
bottom of page