top of page
חתונה בטבע

חתונה בטבע

חתונת בטבע בבקתה ביער

בקרוב יגיע היום המיוחל שכל כך חיכיתם לו. את תצעדי לעבר החופה שם יחכה לך אהובך, ואתם תהפכו לבעל ואישה. כעת אתם מתלבטים היכן לערוך את האירוע המשמח ואחת מהאפשרויות היא לערוך חתונה בטבע.

| מקום האירוע

חתונה בטבע מספקת לכם את התפאורה המושלמת ביותר. עצים ירוקים, פרחים צבעוניים, שקיעה מהפנטת - כל אלו יתרמו לאווירה הקסומה והרומנטית ביום החתונה שלכם. יותר ויותר זוגות, בוחרים לנטוש את האולם המסורתי ולהינשא אחד לשנייה בטבע. אם גם אתם רוצים להצטרף לטרנד, יש כמה דברים שכדאי לשים לב אליהם כאשר מתכננים חתונה בטבע. 

| מזג האוויר

מזג האוויר ברוב ימי השנה בישראל, הוא נעים ונוח. יחד עם זאת, גשמים כבדים וסערות עלולים להפתיע בתקופת החורף. לכן, עדיף לקבוע את תאריך החתונה שלכם לחודשי הקיץ, האביב או הסתיו. לחלופין - ישנם גני אירועים המקיימים חתונה בטבע גם בעונת החורף וזאת באמצעות אולם מקורה המוקף סביבה טבעית. לכן, אם אתם מעוניינים לקיים חתונה בחורף, בדקו עם גן האירועים האם הוא מספק פתרונות לימים גשומים. ישנם גני אירועים אשר מקימים מאהל ענקי עם נורות חימום כאשר יורד גשם, לצד גני אירועים שתוכלו למצוא בהם גם אולם שיגן על האורחים מהקור.

| אקססוריז

אם החלטתם לערוך חתונת חורף, מומלץ להצטייד מראש במטריות אותן תוכלו לחלק לאורחים במקרה של גשם. ניתן להזמין מטריות לבנות שיוסיפו סטייל ושיק לאירוע, עליהן תחרטו את השמות שלכם ואת תאריך החתונה. בימי הקיץ החמים, מומלץ לחלק מניפות עליהן מודפסים פרטי האירוע שירעננו את האורחים ויצטלמו נהדר.

| התאמת העיצוב לטבע מסביב

כאשר אתם נפגשים עם מעצב האירוע שלכם, חשוב לספק לו מידע מפורט ככל האפשר על המקום בו אתם מקיימים את האירוע. הטבע מספק לכם יופי עצום, ולכן העיצוב צריך להתאים אליו ולהשתלב עמו. מומלץ לבחור בפרטי עיצוב עם פלטת צבעים המשלימים את הנוף הטבעי שבמקום. לדוגמה, אם בגן האירועים ישנם פרחים סגולים, מומלץ לבחור בספסלים בצבעי פסטל שיתאימו לנוף.

בואו להכיר אותנו

בקתה ביער - גן אירועים בצפון

072-397-0600

בית אורן

יערות הכרמל, 30044

WAZE
- Contact Us -
חתונה בטבע
bottom of page